stycznia 31, 2016

Owoce zapiekane pod miodową kruszonką.

Zapiekane owoce to taki szybki pomysł na smaczy deser.
A jaki pyszny...


Składniki;
ok 3 łyżki masła
1/3 szkl. miodu
ok 2 szkl. mąki

Dodatkowo;
ok 60 dag owoców (śliwki, jagody, czerwone porzeczki - mogą być mrożone)
6 łyżeczek miodu
masło do posmarowania foremek


Przygotowanie;
W misce miksujemy masło z miodem, jeśli składniki już lekko się połączą wtedy dosypujemy mąkę. Ilość mąki może ulec zmianie więc dosypujemy ją do momentu aż całość będzie mieć konsystencję piasku.
Naczynka smarujemy masłem ( z podanej porcji wyszło mi 6 takich naczynek jak na zdjęciu)
Do każdego naczynka wykładamy po porcji owoców, po wierzchu polewamy łyżeczką miodu a na wierzchu układamy porcje kruszonki.
Wkładamy do piekarnika i pieczemy około 30 min. lub do zrumienienia kruszonki.
Kruszonki nie żałujemy i wykładamy jej sporo do naczynka. Ona później lekko zostanie przykryta sokiem z owoców. Kruszonki nie braknie bo jest jej na tyle ;-)




Smacznego!

A tutaj przed pieczeniem ;-)





3 komentarze:

  1. Pyszny i prosty deser :)A o tej porze roku to faktycznie niektóre owoce lepiej wybrać mrożone.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze mam porcje mrożonych owoców z których zimą wychodzą pyszne smakołyki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne przepisy to jedno..., a drugie to super estetyczne i profesjonalne zdjęcia :) Jestem pełna uznania :)

    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie: http://karolinakuchmaci.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 RADOŚĆ KIPIĄCA UŚMIECHEM , Blogger