maja 22, 2018

Francuskie rogaliki z serem zottarella i bakaliami.

Przez ostatnich kilka tygodni miałam przyjemność testować ser zottarella w wariancie klasycznym. Był to ser w kuli a także minis. Dla mnie smakowo idealny. Wiosną wszystkie sałatki wzbogacam tym serem, więc tym bardziej się ucieszyłam ,że mogę wziąć udział w testach na TRND.
Przyjęło się, że ser zottarella używany jest głównie do dań wytrawnych, sałatek, pizzy ...
Ja zrobiłam rogaliki na słodko, zatem zapraszam po przepis.


Składniki;
1 opakowanie ciasta francuskiego
1 kulka sera zottarella (125g classic lub light)
3 łyżki płatków migdałowych
5-6 suszonych śliwek
1 łyżka brązowego cukru
2 szczypty cynamonu

Przygotowanie;
Ser osuszamy i kroimy w drobną kostkę, dodajemy migdały, cukier, cynamon a także posiekane śliwki. Wszystko mieszamy ze sobą.
Ciasto kroimy na trójkąty, na środek nakładamy łyżkę farszu, zwijamy tworząc rogalika. Układamy na blaszce wyłożonej papierem. Wstawiamy do nagrzanego piekarnika do temp. 200C. Piec około 15 minut lub do zrumienienia.


Prawda że proste? polecam, naprawdę smaczne!

Miłego dnia!


31 komentarzy:

  1. Adoptujesz mnie? Jestem mało wybredna jem wszystko 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. z chęcią wypróuję Twój przepis. Wyglądają smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o kurde uwielbiam, musze też spróbować

    OdpowiedzUsuń
  4. Hm... Zotarellę to kocham w połączeniu z pomidorem, nie przemawia do mnie w rogalikach zupełnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. mniam, musza być naprawdę dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię wszelkie wytwory z ciasta francuskiego, zarówno te słodkie jak i te wytrawne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie pogardzila bym takimi rogalikami

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawe jest to połączenie smaków.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie lubię takiego połączenia, ale przepis na rogaliki sobie zapiszę :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Rogalików z takimi dodatkami jeszcze nie próbowałam.

    OdpowiedzUsuń
  11. musze je koniecznie wyprobować

    OdpowiedzUsuń
  12. Ty to potrafisz narobić smaka *.*

    OdpowiedzUsuń
  13. Aż się głodna zrobiłam 😊

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawe, w życiu bym nie pomyślała.... ciekawe jak smakuje mozarella na słodko w rogalikach

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądają pysznie, oj zjadłabym :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zostało mi jeszcze dwa opakowania zoterelli i może to zrobię:D Wygląda pysznie :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie jadłam takich rogalików, a wyglądają rewelacyjnie więc biorę przepis

    OdpowiedzUsuń
  18. Swietny pomysl! Az mi smaka narobilas, chetnie sama je upieke

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam ciasteczka z ciasta francuskiego i zaciekawił mnie Twój przepis - muszę kiedyś wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ojejku jak to wygląda przepysznie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądają wspaniałe ! Aż mam ochotę je zjeść :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo chetnie upieke takie rogaliki w swoim stylu:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Za suszonymi śliwkami nie przepadam. Czym je mogę zastąpic? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz je całkiem pominąć ;-) a doadac co tam chcesz, orzechy migdały,,,

      Usuń
  24. Niedawno pokochałam ciasto francuskie miłością wielką :)

    OdpowiedzUsuń
  25. I need to to thank you for this excellent read!! I certainly loved every little bit of it.
    I've got you bookmarked to check out new things you post…

    OdpowiedzUsuń
  26. Platforma trnd zaprosiła mnie do smacznego projektu. Zarówno moja rodzina jak i znajomi są zachwyceni tym serem i zadowoleni, że również mogli go wypróbować. Mozzarella jest smaczna, śmietankowa i fajnie się kroi. Znakomicie sprawdza się jako dodatek do różnych dań. Moi znajomi pokochali ją solo tylko z dodatkiem pomidora, ja zaś uwielbiam ją w zupie pomidorowej. Oby więcej takich projektów.

    OdpowiedzUsuń
  27. Wyglądają smakowicie. Muszę takie przyrządzić :) Mniam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Rogaliki wyglądają przepysznie. Koniecznie muszę wypróbować ten przepis.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 RADOŚĆ KIPIĄCA UŚMIECHEM , Blogger