czerwca 06, 2018

Przygotowanie do lata z Rosegal.

Dziś zapraszam Was na zakupy do sklepu ROSEGAL. Większość z nas planuje już swój urlop i zapewne niektórzy z Was wybierają się nad morze czy inne akweny wodne ;-) Strój kąpielowy to podstawa, ale co jeszcze? 
Co powinno znaleźć się w naszej walizce obowiązkowo?
Oto moje propozycje:

1. TORBA którą możemy zabrać na plażę. Wygląda pięknie więc zwróci spojrzenie nie jednej pani ;-)



2.Strój kąpielowy                           wersja żółta




No i oczywiście zieleń



3. Wypadałoby też mieć ze sobą okulary przeciwsłoneczne.

Te podobają mi się bardzo   - cena jest też bardzo dobra! 


Albo takie w kolorze czarnym  ze słodkimi kokardkami. 


Na stronie jest tyle pięknych rzeczy, że ciężko się zdecydować co zamówić.
Wam co najbardziej wpadło w oko?

Miłego dnia! 


29 komentarzy:

  1. Ta torba jest po prostu BOSKA:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten strój w zielone liście jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta torba w róże jest świetna. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebkw i okulary musze sobie zamówić

    OdpowiedzUsuń
  5. ta torba z kwiatami tez mi wpadła w oko

    OdpowiedzUsuń
  6. Zielony strój jest przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Czarne okulary wyglądają niezwykle stylowo, są dla mnie idealne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tego typu torby widziałam kiedyś na ZOiO http://sukienkiinietylko.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajne te fasony strojów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Okulary mają świetne, Sama mam od nich 4 pary:>

    OdpowiedzUsuń
  11. Kostium z monsterą totalny sztos:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zielony stroj kapielowy wyglada super! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Te stroje kąpielowe wpadły mi w oko!

    OdpowiedzUsuń
  14. Torba jest obłędna. Bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  15. Zielony strój jest rewelacyjny

    OdpowiedzUsuń
  16. Super stroje oo właśnie musze zakupić okulary

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj te okulary kiedyś zamówiłam i szybko mi się rozpadły:)
    Torebka jest śliczna !

    OdpowiedzUsuń
  18. Szukam idealnego stroju kąpielowego na lato i może tam coś znajdę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zielony strój najbardziej mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo podobają mi się okulary, które prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta torba to istne cudo! Koniecznie muszę sobie taką zamówić.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow, ta torba wygląda wspaniale. Ta dekoracja z kwiatów - super!

    OdpowiedzUsuń
  23. Jejku, w życiu nie widziałam piękniejszej torebki. Jest idealna na lato, a do zdjęć to pewnie wręcz marzenie. Kostium jest prześliczny i ma ciekawy wzór.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 RADOŚĆ KIPIĄCA UŚMIECHEM , Blogger