czerwca 04, 2018

Pierwsze zamówienie ze sklepu Zaful.

Jakiś czas temu zrobiłam swoje pierwsze zamówienie w sklepie ZAFUL. Otrzymałam je po jakichś rzech tygodniach. Byłam bardzo ciekawa zawartości ponieważ wiele się słyszy o jakości produktów z chińskich sklepów.

W związku z tym że już zaczynam planować swój urlop pierwszą rzeczą którą wrzuciłam do koszyka był strój kąpielowy w modnym wzorze. Wybrałam strój jednoczęściowy ponieważ takiego jeszcze nie posiadam. Sugerowałam się opiniami innych osób aby szczególną uwagę zwracać na rozmiarówki które w tym sklepie są dość zaniżone. Niestety strój który zamówiłam okazał się dużo za duży.  Dlatego przekaże go dalej ;-)
Jakość stroju jednak jest rewelacyjna, szycia są idealne. Miseczki jakościowo bardzo dobre. Nie mam się do czego przyczepić. Biorąc strój w ręce widać ze jest to naprawdę solidna robota. 
Następnym razem wezmę rozmiar taki który nosze w rzeczywistości ;-) 




Kolejna rzecz to plecak! 
Mam kilka torebek ale plecaczka takiego miejskiego nie posiadam. W nim jest fajne to, że może też pełnić funkcje torebki albo plecaka. Jak nam wygodniej. Zapinany jest na zamek. W środku ma kilka przegródek które też są  zapinane na zamek.  Kolor czarny, błyszczący. Wykonany solidnie. 
Możecie go kupić tutaj - Plecak miejski 






Za ostatnie grosze do koszyka wrzuciłam ozdoby do włosów dla mojej córki. 
W pudełeczku jest 5 gwiazdek, wyglądają fajnie kiedy udekorujemy nimi warkocz. Jakościowo ujdą w tłumie. Po jednym użyciu są w nienaruszonym stanie, po kilku - nie wiem ;-)



Te jak i inne ozdoby możecie kupić tutaj - ozdoby do włosów.

Tak oto przedstawia się moje zamówienie. Mimo źle dobranego rozmiaru stroju jestem z niego zadowolona. Następnym razem będzie już lepiej ;-)

Zapraszam na zakupy!

                                                                              

31 komentarzy:

  1. Tropikalne bluzki w stylu stroju kąpielowego skojarzyły mi się z ZOiO https://zoio.pl/odziez-damska/bluzki/bluzki-na-lato/, a torebka jest przecudna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że strój okazał się być za duży bo wygląda bardzo fajnie

    OdpowiedzUsuń
  3. No strój wygląda świetnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. mam ten sam strój :P szkoda że u Ciebie okazał się za duży :(
    a jednak wprowadzasz trochu stylizacji - super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha…. tak, ciężko się tak "obnażać" przed światem ale pierwsze koty za płoty ;-)

      Usuń
  5. |Kostium ma przepiękne wzory, w noim stylu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba ta sukienka, kocham kwiatowe motywy.

    OdpowiedzUsuń
  7. ten strój bardzo mi przypadł do gustu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Calkiem fajny ten strój kąpielowy

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwsze koty za płoty, strój ładny szkoda, że nie tak z nim posżło

    OdpowiedzUsuń
  10. Strój bardzo mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten strój jest piękny. Szkoda, że okazał się za duży, ale może komu innemu posłuży :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny plecak i jeszcze piękniejsza właścicielka......gdzie kupiłaś????

    OdpowiedzUsuń
  13. Tym razem nic dla mnie. Ja podziekowalam im za współpracę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wzór na kostiumie ładny, w takich sklepach jednak ciężko trafić z rozmiarem.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem chyba jedyną osobą, która nie robi tam zakupów. Jakoś nie mam przekonania :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Plecak wygląda bardzo ładnie. Idealny na wakacyjne wycieczki.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ciekawy ten stroj kapielowy :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzp fajne zamowienie. Sukienka sliczna.

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi sie ten print na stroju

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowna sukienka ! Ona najbardziej mi się spodobała !
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Szkoda, że ten strój jest za duży, bo pięknie się prezentuję.

    OdpowiedzUsuń
  22. Aż szkoda, że ten strój okazał się za duży. Wzór ma po prostu śliczny i ładnie by się prezentował na zdjęciach. Niestety tak bywa z tymi rozmiarówkami, raz za duże raz znowu za małe

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 RADOŚĆ KIPIĄCA UŚMIECHEM , Blogger