czerwca 18, 2018

Pielęgnacyjne kosmetyki od ROGE CAVAILLES.

Dziś post urodowy. Z bliska przyjrzę się kosmetykom ROGE CAVAILLES. 
Przedstawię Wam trzy produkty tej firmy, które zadbają o każdą partie naszego ciała. 

Satynowy olejek pod prysznic i do kąpieli.

Olejek został umieszczony w plastikowej buteleczce o pojemności 250ml. Olejek ma piękny różowy kolor który zachęca aby go wypróbować. To satynowy olejek arganowy i róża. Zapach jest delikatny ale bardzo przyjemny, róża dominuje. Stworzony do pielęgnacji skóry suchej i wrażliwej. Bez parabenów , hipoalergiczny a także nie zawiera mydła.  Olejek oczyszcza skórę a także ją nawilża. Po kąpieli przez dłuższy czas na skórze utrzymuje się przyjemny delikatny różany zapach. 


Nawilżający płyn do higieny  intymnej. 

Płyn umieszczony jest w plastikowej buteleczce z pompką o pojemności 200ml. Ma delikatny mydlany zapach, przeznaczony do codziennej pielęgnacji miejsc intymnych. Płyn dzięki zawartości ekstraktu z oliwek  oraz stale uwalniającej się roślinnej glicerynie nawilża do 12 godzin. Płyn został opracowany przy współpracy z ginekologami. Intensywnie nawilża i koi suche błony śluzowe. 


Dezodorant ABSORB + ANTI - MARKS 48H.

Ten kosmetyk to klasyczny dezodorant w kulce w zgrabnym i poręcznym opakowaniu o pojemności 50ml. Ma delikatny kremowy zapach. Kosmetyk ma chronić mnie przed potem i nie przyjemnym zapachem do 48 godzin. U mnie się to niestety nie sprawdziło, nie zahamował pocenia a po kilkunastu godzinach nie poradził sobie także z zapachem. Ale uważam ,ze większość kosmetyków nie działa w 100% jeśli chodzi o kwestie potliwości. Każda z nas poci się w innym stopniu i ciężko temu zapobiec całkowicie.  Osobiście wolę dezodoranty w sprayu ale po takie w kulce także sięgam od czasu do czasu. Trochę przeszkadza mi lepka maź pod pachą która utrzymuje się przez dłuższy czas do momentu aż nie wchłonie się … w ubranie. 


Podsumowanie;
Kosmetyki przypadły mi do gustu tym bardziej, że to były moje pierwsze kosmetyki z tej firmy. Mimo kulki która w moim przypadku nie zdała rezultatu ale to być może kwestia przyzwyczajenia - olejek jak i żel do higieny intymnej są świetne. Na pewno sięgnę po nie jeszcze nie raz. 

A Wy znacie tą firmę, lubicie te kosmetyki? zapraszam do dyskusji...

26 komentarzy:

  1. U mnie czekają te kosmetyki w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie miałam okazji poznać jeszcze tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo polubiłam się z tą marką. Mają ciekawe produkty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Olejek pod prysznic i do kąpieli mnie ciekawi. A co do dezodorantu to właśnie wszyscy piszą, że się klei.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tej firmy, ale czuję się zachęcona do poznania :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam ochotę na tę kulkę, ale nie spotkałam chyba ani jednej do końca pozytywnej opinii na jej temat :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że ten dezodorant się nie sprawdza, bo wydawał się być ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  8. ten płyn do higieny intymnej mnie kusi

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam te dermokoswmtyki. Tego zelu akurat nie znam. Korci mnie

    OdpowiedzUsuń
  10. JA firmę znam i jestem zadowolona z ich kosmetyków. U mnie kulka się sprawdziła.

    OdpowiedzUsuń
  11. Z tej trójki znam dwa produkty (żel do higieny intymnej i dezodorant) i nawet je polubiłam

    OdpowiedzUsuń
  12. mam je i wlasnie je testuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, marvelous blog layout! How long have you been blogging for?
    you made blogging look easy. The overall look of your web site is great,
    as well as the content!

    OdpowiedzUsuń
  14. Dużo słyszałam na temat tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. To już któraś recenzja tych produktów i przyznam, że bardzo mnie ciekawią.

    OdpowiedzUsuń
  16. Też man te kosmetyki i bardzo je lubię, zwłaszcza olejek :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Najbardziej zaciekawił mnie płyn do higieny intymnej. Chętnie bym go wyprobowała. Dotąd kilka płynów nie sprawdzili się u mnie i szukaj jakiegoś delikatnego.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ostatnio te kosmetyki są popularne :) Jestem ich ciekawa:>

    OdpowiedzUsuń
  19. polubiłam się z tymi dermokosmetykami

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja markę poznałam stosunkowo niedawno, ale jestem zachwycona kremami pod prysznic

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znam tych kosmetyków. Wolę dezodoranty w spreju niż w kulce.

    OdpowiedzUsuń
  22. Czytałam o tych kosmetykach same pozytywne opinie. Bardzo mnie one zaciekawiły, więc koniecznie muszę je wypróbować. Ciekawa jestem, gdzie mogłabym je kupić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są dostępne w wybranych aptekach oraz w sklepie internetowych www.sklepcavailles.pl :)

      Usuń
  23. Używam ostatnio zestawu tej firmy i jestem oczarowana- szczególnie olejkiem pod prysznic, który ma zjawiskowy zapach i jeszcze lepszą konsystencję.

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam te kosmetyki i olejek pod prysznic bardo lubię, już mi się kończy :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 RADOŚĆ KIPIĄCA UŚMIECHEM , Blogger