maja 09, 2018

Letnie sukienki z ZAFUL.

Dziś mam dla Was wpis modowy. Przecież która kobieta nie lubi robić zakupów? ja takiej nie znam! Jakiś czas temu odkryłam sklep ZAFUL. Czy któraś z Was zna to miejsce, robicie tam zakupy? 
W związku z tym, że niebawem wakacje, czas relaksu , przed nami  podróże ... postanowiłam rozejrzeć się za zwiewnymi letnimi sukienkami.
Na stronie sklepu znalazłam ich bardzo dużo tylko na którą się zdecydować? oto jest pytanie!
Ale liczę ,że Wy pomożecie dokonać mi wyboru! a zatem to moja lista która szczególnie przypadła mi do gustu, a Wy co o nich myślicie? 

SUKIENKA NR 1                                                              SUKIENKA NR 2





















 SUKIENKA NR 3                                                         SUKIENKA NR 4

Te jak widać są bardzo zwiewne z motywem kwiatowym. Materiał w większości to szyfon a długość do kostki. Przeglądając sklepy także stacjonarne da się zauważyć, że motywy kwiatowe są bardzo trendy i nie kojarzą się nam tylko i wyłącznie z maminą sukienką z dawnych lat ;-)

Kolejne które mi się spodobały są koronkowe i już zdecydowanie krótsze a także bardziej eleganckie, które nadają się na większe wyjścia. 

SUKIENKA NR 5                             SUKIENKA NR 6


No i jeszcze taka mini , zwiewna i totalnie letnia sukienka z falbankami.

                                       SUKIENKA NR 7                                




Wam która najbardziej przypadła do gustu? 

Miłego dnia! 

48 komentarzy:

  1. Niespecjalnie trafione w moją porę roku. 21 czerwca 1 dzień zimy w Nowej Zelandii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe propozycje, dla mnie za długie, ale nr 7 śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O proszę, nie znałam tego sklepu. Dzięki za polecenie w wolnej chwili zajrzę tam. :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. 3 i 6 najbardziej mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  5. nr 1 to chyba mój typ, choć nie jestem fanką kiecek :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. O JAKI SUPER SKLEP!!!!!MOŻNA ZAMAWIAĆ...............

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne sukienki. Chce wszystkie ;) . Nie miałam pojęcia o istnieniu tego sklepu

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie za długie, wolę krótkie bo jeszcze mogę eksponować nogi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Numer pięc bajeczna muszę taką miec

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie przypadła do gustu ostatnia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. 1 i 7 skradły moje serce ❤

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiekne propozycje! Kazda z nich

    OdpowiedzUsuń
  13. Najbardziej podoba mi się propozycja nr 7.

    OdpowiedzUsuń
  14. Swietne sukienki😍 mi 3 wpadła w gust👌👍😍

    OdpowiedzUsuń
  15. Koronkowe ładne, nawet bym jedną przyjęła do swojej szafy:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nr 5 jest śliczna , ale nr 7 bylaby najbardziej pasująca na moj ciazowy brzuszek .

    OdpowiedzUsuń
  17. Najbardziej spodobała mi się sukienka numer pięć, takie właśnie lubię. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ale fajne te sukienki w sam raz na lato

    OdpowiedzUsuń
  19. Ostatnia jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dawno nic stamtąd nie zamawialam

    OdpowiedzUsuń
  21. Ostatnia sukienka najbardziej w moim typie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ostatnio bardzo polubiłam długie sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniale wyglądają ;) Sukienka nr 4 jest mim faworytem, ze względu na połączenie kolorystyczne :D
    Zapraszam do siebie! :D
    http://zoiomoda.pl/

    OdpowiedzUsuń
  24. Sukienka nr 7 bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ostatnia sukienka to 100% mój styl!

    OdpowiedzUsuń
  26. ta ostatnia sukienka przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Najbardziej wpadła mi w oko sukienka nr 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Najbardziej podoba mi się ostatnia. Śliczne sukienki! Poklikałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładne sukienki. Ostatnia podoba mi się szczególnie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ta ostatnia z frędzelkami jest przeurocza :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Ostatnia sukienka bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  32. Wszystkie mi sie podobają, jakie cudowne sukienki :-)
    \Wreszcie nie jeansy :-))

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne sukienki. Ja właśnie szukam jakiejś maxi na co dzień :)
    Z chęcią dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczne sukienki! Ja sama muszę się wybrać na zakupy, bo moja szafa świeci pustkami, a lato już za chwilę! :D

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Jestem fanką sukienek mini więc raczej takich szukam na każdą porę roku.

    OdpowiedzUsuń
  36. Pierwsze 4 sukienki i ostatnia są super, bardzo w moim stylu. Aż chyba poszukam podobnych i częściej zacznę je nosić:)

    OdpowiedzUsuń
  37. ostatnia propozycja mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Z tego sklepu już zrezygnowałam po tym jak mogę potraktowali, ale sukienki śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ostatnia sukienka podoba mi się najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękne. Na lato w sam raz. Z Majeczka w kuchni

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 RADOŚĆ KIPIĄCA UŚMIECHEM , Blogger