maja 06, 2018

Zmysłowy duet z Le Petit Marseillais

Jakiś czas temu zalogowałam się na stronę LE PETIT MARSEILLAIS , wypełniłam ankietę i czekałam na wyniki, jakież było moje zdziwienie gdy w mojej skrzynce mejlowej pojawiła się informacja, że zostałam ambasadorką marki. Po kilku dniach pojawił się kurier z paczką a w środku kolorowe kosmetyki pod prysznic, dokładnie żele pod prysznic dla niej i dla niego czyli #zmysłowyduet 

Żele inspirowane są słoneczną prowansją. Ale może po kolei. Damski żel pod prysznic to śródziemnomorski granat, męski natomiast czerwona pomarańcza i szafran. I tutaj może Was zaskoczę, ale... męski zapach przypadł mi bardziej do gustu niż ten przeznaczony dla kobiet. 
Ciekawa jestem Waszej opinii...
Pudełka są bardzo solidne i nie wyginają się podczas aplikacji. Żel ma dosyć gęstą konsystencję i świetnie się pieni, a to dla mnie bardzo ważne. Lubię mocno pieniące się żele. 
Szata graficzna widoczna na zdjęciu, kolory ciepłe i przykuwające uwagę. Pojemność żeli to 400ml. 



Ciało po użyciu produktu jest odżywione, nawilżone i delikatnie pachnie granatem. Po kąpieli nakładam balsam do ciała aby dokładniej nawilżyć moje ciało. 


Zamknięcie to standardowy zatrzask, jak w większości żeli. 
Damski zapach jest subtelny i niezbyt wyrazisty, męski natomiast to petarda. Zapach po otwarciu już nas mocno pobudza, Tak jak pisałam wcześniej, ten bardziej wpasował się w moje gusta. 


A czy te nuty zapachowe to Wasze nuty? używacie kosmetyków tej firmy? a może jeszcze jej nie znacie? Chętnie poznam Wasze opinie.

Pozdrawiam! 


8 komentarzy:

  1. Słyszałam już wiele pozytywnych opinii na temat tego duetu i chyba sprezentuję go sobie i mojemu chłopakowi :D.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoja recenzja brzmi naprawdę zachęcająco :-) ciekawa jestem tego męskiego zapachu :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Włochy i wszystko co włoskie uwielbiam. Idealny wakacyjny klimat

    OdpowiedzUsuń
  4. Kosmetyki z tej firmy są świetne. Bardzo ładnie pachną i też mam obowiązkowo na półce z żelami do kąpieli :) gratulacje zostania ambasadorką😉☺️

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam te żele pod prysznic pięknie pachnął :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te żele pachną cudownie i zgodzę się z Tobą, że męski jest jednak lepszy. Z tego co widzę wiele dziewczyn ma takie odczucia :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 RADOŚĆ KIPIĄCA UŚMIECHEM , Blogger