maja 21, 2018

Peeling, aromatyczna kawa - LOVE YOUR BODY.

Dziś zapraszam Was na wpis urodowy. Ostatnio przetestowałam peeling  LOVE YOUR BODY. 
Jest to peeling do ciała, nie do twarzy. Ja wybrałam wariant kawowy, jednak firma w swoim asortymencie ma jeszcze inne zapachy.
Peeling kawowy to nic innego jak po prostu zmielona kawa robusta, obtoczona w oleju arganowym a także macadamia. A dodatkowo w składzie jest  kakao i sól morska a także dodatek witaminy E.



Ten peeling jest w 100% naturalny, tej naturalności w ostatnim czasie szukamy wszędzie... okazuje się że takie kosmetyki istnieją i że można dbać o siebie w naturalny sposób. 
Drobinki kawy zamknięte są w strunowym foliowym woreczku, który chroni przed światłem a także nie uwalnia zapachu po wcześniejszym otwarciu woreczka. 
Aby efekty były zadowalające, peeling należy używać przynajmniej raz w tygodniu. 
Ciało należy zwilżyć wodą, a następnie małą ilość nanosić delikatnie na ciało i od razu masować, uchroni to przed obsypywaniem się peelingu z ciała. Po takim peelingu pozostałości spłukujemy dopiero po około 5 minutach. Wtedy ciało jest delikatne a dodatkowo pachnące kawą.

Po kąpieli zapach kawy unosi się bardzo długo w łazience. Pobudza nasze zmysły bardzo... ja osobiście lubię kosmetyki które intensywnie pachną. A ten do takich właśnie należy. 


Ja jestem z niego bardzo zadowolona, po wielkości opakowania mogłoby się wydawać ze jest bardzo mało wydajny. To mylne odczucie, peelingu  wystarczy na kilka użyć.
Polecam!


29 komentarzy:

  1. Uwielbiam peelingi, a te od Love Your Body od razu podbiły moje serce. Miałam wersję truskawkowa i byłam zachwycona <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zdecydowanie bardziej lubię peelingi cukrowe, denerwuje mnie mazianie się kawą :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam peelingi kawowe. Mam ten z Body Boom i go uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ten peeling jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  5. ten peeling jest genialny, bardzo lubię go za zapach

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam ten peeling już na paru blogach i mam na niego mega ochotę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny jest ten peeling

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam i bardzo lubię te peelingi. : )

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię peelingi tej firmy, u mnie sprawdzają się w 100%.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mialam ten peeling i naprawde bardzo go lubie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam go ale używam sporadycznie bo zapach mnie drażni - jednak działanie jest świetne

    OdpowiedzUsuń
  12. Też go mam i jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam wersje truskawkową i polubiłam się z nią, szkoda że już mi się skończyła

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem wielką fanką tego peelingu, mam po nim idealnie gładkie ciało.

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo polubilam się z tym peelingiem kawowym

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja bardzo lubię peelingi kawowe, świetnie działają na skórę moich ud.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy jeszcze ich nie próbowałam, ale na pewno kiedyś sprawdzę

    OdpowiedzUsuń
  18. Przyznam, że jeszcze nigdy nie miałam peelingu kawowego. Chyba pora to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  19. peelingi kawowe naleza do moich ulubionych

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię peelingi :-) a ten musi być naprawdę fajny :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Słyszałam, że te peelingi są super!

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam kilka tych peelingow i swietnie sie spisuja :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam wersji kokosowej i jest miłość od pierwszego użycia.

    OdpowiedzUsuń
  24. Marzy mk się taki peeling juz od dawna !

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam go, ale truskawkę. Może dzisiaj go sobie użyje, bo jeszcze nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam ten peeling i bardzo go polubiłam. Teraz planuję wypróbować jeszcze truskawkę i kokos :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Miałam z tej firmy soczysta truskawkę i byłam bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  28. Codziennie rano parzę świeżo mieloną kawę, by właśnie w całym domu rozkoszować się tym cudownym aromatem. Jako rasowa kawoszka, często sama przyrządzałam sobie tego typu peelingi, dodając do kawy, która normalnie parzę i wypijam, odpowiednie kosmetyczne olejki - ale wiadomo, warto od czasu do czasu skorzystać z gotowych rozwiązań :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 RADOŚĆ KIPIĄCA UŚMIECHEM , Blogger