maja 05, 2018

Upominki od sponsorów - konferencja zdrowa i piękna kazdego dnia! Rzeszów.

Moi drodzy,  dwa tygodnie temu byłam na fantastycznej konferencji blogerek poświęconej zdrowiu a także tej pięknej stronie każdej z nas ;-) w Rzeszowie.  Relacje z tego spotkania możecie przeczytać TUTAJ!
W dzisiejszym poście chciałam przedstawić Wam firmy które uświetniły to wydarzenie i przekazały upominki dla nas a także na licytację dla chorego Szymka. 
Jeszcze raz chciałam serdecznie podziękować za każdy otrzymany prezent. Przyznam ,że do dziś jestem pod wrażeniem. Mój blog został poszerzony o jedną zakładkę - ŚWIAT PIĘKNA i to tam niebawem pojawią się recenzje wybranych kosmetyków które szczególnie chcę Wam polecić. 
No to co, zaczynamy!

1. REFAN 


Zapach 187 J.Adore c,dior który wstrzelił się w 100% w moje zmysły. Jest bardzo kobiecy i zapach długo utrzymuje się na ciele. Podczas minionej majówki miałam okazję się o tym przekonać ;-) 
Pilingująca gąbka z mydłem o zapachu lawendy i z olejkiem z drzewa ylang ylang.
REFAN FACEBOOK

2. LOVE YOUR BODY


To naturalny peeling kawowy o intensywnym aromacie, oczywiście kawy. Peeling wygrywa tym,że w 100% jest naturalny. Za jakiś czas napisze Wam trochę więcej o nim.
Strona www.  Instagram   Facebook

3.Biolonica


Krem regenerujący do twarzy, na noc oraz krem do rąk. Tak się składa, ze posiadam już krem na dzień z tej serii więc teraz moja cera będzie mieć ciągła ochronę biolonici. Dodam jeszcze, że krem do rąk pachnie bajecznie. Serdecznie Wam polecam.
Strona www.  Facebook  Instagram

4.FOODS BY ANN


Jeśli powiem Anna Lewandowska, to chyba wszyscy będą wiedzieć o kim mówię. Więc Ta Anna stworzyła świetne przekąski a także koktajle które jak dla mnie są bardzo smaczne. Sprawdzają się świetnie jako przekąska między posiłkami, po treningu ....Batony są bardzo energetyczne więc zaspokoją każdy głód. 
Strona www.  Facebook Instagram

5.Kosmetyki CD


Zestaw idealnie wiosenny. Dezodorant,  antyperspirant w kulce a także mgiełka do ciała. Zapach tropikalny, mega owocowy, bardzo wiosenny. Ogromnym plusem tych kosmetyków jest to ,że nie zawierają aluminium.
Strona www.  Facebook  Instagram

6. BISPOL - świece zapachowe


Zestawy świec zapachowych które umilą nam  wieczory tego lata. 
Strona www  Facebook

7. Aflofarm - regenerum.


Od firmy aflofarm otrzymałam trzy produkty regenerum. Przyznam ,że jeszcze nie miałam okazji wypróbować produktów tej firmy, tym bardziej mnie intrygują. Dostałam serum do ciała, krem do rak a także regenerująca kuracja do dłoni w formie rękawiczek. Jej jestem najbardziej ciekawa jak poradzi sobie. Być może pokuszę siętez o recenzję na blogu. 
Strona www

8. Oriflame


Oroflame jest to dosyć znana marka, od firmy otrzymałam trzy lakiery do paznokci w pastelowych barwach, mydełko a także żel pod prysznic i balsam do ciała. Zapachy świeże i orzeźwiające. 
Strona www.   Facebook  Instagram

9. Akademia paznokcia.


3 numery magazynu akademia paznokcia, w których cała masa paznokciowych inspiracji. Złoty kalendarz w twardej oprawie plus długopis. Kalendarz piękny i stylowy idealny dla każdej kobiety. Już nic mi nie umknie ;-)
Strona www.  Facebook  Instagram

10.  NATURAL MOJO


Od natural mojo otrzymałam pyszną owocową herbatę którą piję w pięknym szklanym kubku z zaparzaczem a także białko z wanilią które jest zdrowe i sycące idealne na śniadanie. Otrzymałam także pojemny shaker który ułatwi mi zabranie zdrowej porcji witamin ze sobą gdziekolwiek zechcę. 
Strona www.   Instagram  Facebook

11. Albag


Od firmy otrzymałyśmy piękne torby z napisami. Na pewno nie przejdę z nią obojętnie ulica. Jest pojemna i wytrzymała, idealna na zakupy. 
Strona www.  Instagram   Facebook

12. Dekoria.


Dekoria podarowała nam poszewki na jaśki, kolory żywe, wiosenne. W sklepie znajdziecie ogromny wybór poszewek w różnych rozmiarach i kolorach.
Strona www.  Facebook  Instagram

13. MILLCEAN 


Mini balsamy myjące do wszelakich powierzchni idealne na jeden raz. Nie znałam wcześniej tej firmy tym bardziej jestem ciekawa rezultatów.
Strona www.  Facebook  Instagram

14. Majunto


Od Majunto dostałam poduszkę a także sliczną przywieszkę serduszko. Serduszko jak i poduszka znalazły już swoje miejsce w pokoju córki ;-)
Strona www.   Instagram  Facebook

15. Multikono


Dwa zaproszenia na wydarzenie i na film. Wybierzemy się z pewnością. 
Strona www.  Facebook  Instagram

16. Grinday


Od firmy grinday otrzymałyśmy suplementy na skórę, włosy i paznokcie oraz 10% zniżki na zakupy. 
Strona www.  Instagram  Facebook

17. MEDIA SERVICE ZAWADA


Książeczki już przeczytane, gazetka jest na "tapecie" każdego dnia. Moja córka zachwycona. 
Strona www.   Facebook

18.  CUCCIO


Zestaw do stylizacji paznokci, oliwka do paznokci oraz masełko do dłoni to kolejny bardzo trafiony upominek.
Strona www.  Strona www  Facebook  

19.  ROGECAVAILLES


Od marki CAVAILLES otrzymałam olejek do ciała, żel do higieny intymnej, dezodorant oraz biały ręcznik. Zestaw jest do skóry wrażliwej.
Strona www

20.  ENKLARE


Enklare jest to firma znajdująca się w Łańcucie, która zajmuje się produkcją naturalnych kosmetyków. Mydełka są pięknie zapakowane, świetnie nadają się na prezent.
Strona www.  Facebook  Instagram  

21.  STREFA URODY


Kolejne upominki są od drogerii z Rzeszowa, w której można zamawiać kosmetyki online a odbierać osobiście. To takie nowoczesne rozwiązanie, jak dla mnie bomba. 
Strona www    Facebook  Instagram

22. DERMENA


Od dermeny otrzymałam lotion do włosów który hamuje wypadanie oraz stymuluje odrastanie nowych włosków. Ja już zaczęłam używać, za jakiś czas może podzielę się opinią o tym produkcie.
Strona www.  Instagram  Facebook

23. . GENTLEDAY


Zestaw podpasek do przetestowania. Marka w swojej ofercie ma innowacyjne produkty ekologiczne do higieny intymnej, które sprawiają nieopisane uczucie komfortu i nie podrażniają skóry. 
Strona www.  Instagram  

24. WISPOL


Dezodorant do stóp a także próbki szamponu i odzywki do włosów. 
Na dworze upał wiec jestem ciekawa działania tego dezodorantu...
Idealne warunki do testowania. 
Strona www.  Facebook  Instagram

25. NAGLAR


Od marki otrzymałam gadżety a także hennę.
Strona www.  Facebook

26. MENEDŻER MARKI AVON- BARBARA STYBEL


Katalog, żel oraz próbka od Barbary Stybel, która jest menedżerem w Avon. Basia działa w obrębie Łańcuta, więc jeśli ktoś potrzebował by cennych rad dotyczących kosmetyków, zamaówień w Avon to zapraszam do kontaktu przez stronę Avon lub na Facebooku

27. SKLEP ALOESIK


Sklep Aloesik znajduję  się w Rzeszowie ,zajmuje się sprzedażą zdrowej żywności. W swoim asortymencie ma szereg zdrowych, naturalnych produktów po które warto sięgać każdego dnia. 
Strona www.  Facebook  Instagram  

28. Cukrówka


Cukrówka to firma która specjalizuje się w personalizowaniu krówek. Tzn. papierków na krówki. Możecie napisać co tylko chcecie a później wręczyć komu tylko chcecie. Można zamówić dostawę do domu... a dodatkowo powiem Wam ,że krówki są mega ciągnące mniam....  Otrzymałam od Nich pyszne krówki, podstawki pod kubki a także miły spersonalizowany liścik. Dziękuję! 
Sklep www.  Facebook  Instagram

29. Magazyn  Blogostrefa.


Otrzymałyśmy dostęp do magazynu w formie PDF a także zakładki do książek. 
Blogostrefa objęła nasze spotkanie patronatem. 
Strona www.  Instagram  Facebook


To już wszystkie prezenty które otrzymałam od firm, jest tego naprawdę dużo. Jeszcze raz dziękuję!
A te upominki udało mi się wylicytować. Dochód został przeznaczony dla chorego Szymka.


Sponsorzy produktów do licytacji.
1.  Avon
https://start.avonpolska.pl/avon-barbara-stybel
https://www.facebook.com/barbara.stybel.5

2.Enklare
http://www.enklare.pl/
https://www.facebook.com/enklare/?ref=page_internal

3. LIRENE
http://www.media.lirene.com/
https://www.facebook.com/LirenePL/

4. MILLCEAN
http://millclean.pl/
https://www.facebook.com/MILL-clean-kosmetyki-do-wn%C4%99trz-1846428102244878/

5. Bispol
http://www.bispol.pl/
https://www.facebook.com/bispolcandles/

6, FARMONA
https://sklep.farmona.pl

Sponsorom serdecznie dziękuję za hojność i wsparcie akcji.






9 komentarzy:

  1. Tyle dobroci, że nie wiadomo, na czym najpierw oko zawiesić ;) Miłego testowania Kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow sporo tego :) miłego testowania

    OdpowiedzUsuń
  3. ale cudowności miłego tetsowania

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo bardzo fajnych nowości oj będzie co poznawać i testować.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne prezenty. Szkoda, że na południu nikt nic nie organizuje.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne upominki, jest co testować

    OdpowiedzUsuń
  7. Same świetne rzeczy! Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 RADOŚĆ KIPIĄCA UŚMIECHEM , Blogger