kwietnia 29, 2018

Cynamonowe ciasteczka z grawerem i zakupy w MY GIFT DNA.

W najbliższym czasie będziemy uczestniczyć w wielu imprezach rodzinnych, jakich? Wiosna to taki czas kiedy świętujemy dzień matki, dzień dziecka, to  także  czas Komunii Świętej. Z wyborem prezentu nie zawsze jest łatwo, ale już spieszę Wam z pomocą. Polecam Wam sklep MY GIFT GNA.
Sklep ten  specjalizuje się w sprzedaży prezentów personalizowanych z własnymi indywidualnymi nadrukami lub grawerami. Wybór jest bardzo duży i każdy znajdzie coś dla siebie a także osoby którą chce obdarować.  W ofercie sklepu znajdziemy wiele ciekawych rzeczy i każdy przedział wiekowy będzie zadowolony. Począwszy od portfeli z własnym nadrukiem, kalendarzy, desek drewnianych które są idealne do serwowania mięs, serów a także ciast, kończąc na korkociągach , wałkach spersonalizowanych , kubkach, poduszkach i wiele innych...

Ja wybrałam szklany dzbanek który możecie kupić TUTAJ. Świetnie nada się na domową lemoniadę czy wiosenny kompot. Dzbanek został specjalnie spersonalizowany według mojego projektu, sami taki też możecie stworzyć. Zadedykować go własnej mamie czy innej obdarowanej osobie. To miła niespodzianka , otrzymać dzbanek  ze swoim imieniem czy innym napisem. Świetny prezent i pamiątka na lata. 



Wybrałam też wałki drewniane z grawerem. Mam już 2 inne więc mogę powiedzieć z czystym sumieniem, że wykonane są naprawdę solidnie. Wytrzymały już wiele. Na stronie dostępnych jest bardzo dużo wzorów wałków mini a także standardowej wielkości. TUTAJ możecie je wszystkie obejrzeć. Wałki wykonane są z drewna bukowego a grawer wykonany techniką laserową. Wałki możecie stworzyć także z własnym podpisem, logiem czy innymi obrazkami jakie chcecie. 
Wałek oczywiście nadaje się do odciskania wzorów także na masie cukrowej, marcepanowej, plastelinie czy glinie...
Ciasteczka z grawerem ucieszą nie jednego łasucha, zapewniam Was!



Przesyłka dotarła ekspresowo a zawartość była bardzo dobrze zapakowana, nie ma możliwości aby coś się zniszczyło w transporcie.

Oczywiście aby sprawdzić wałki upiekłam piękne grawerowane cynamonowe ciasteczka. 
Oto przepis;

Składniki;
25 dag mąki pszennej
10 dag cukru pudru
12 dag masła
1 jajko
1 łyżka cynamonu

Przygotowanie;
Wszystkie składniki należy ze sobą połączyć i zagnieść ciasto. Zagniecione ciasto zawijamy w folię spożywczą i wkładamy na około 1 godz. do lodówki. Po tym czasie ciasto wałkujemy zwykłym wałkiem na grubość ok 4 mm. a następnie przejeżdżamy wałkiem z grawerem. Przed wałkowaniem podsypujemy ciasto mąką aby nie przywarło do stolnicy. Wycinamy ulubione kształty. Ciastka układamy na wyłożonej papierem blaszce i wkładamy je na kilka minut do lodówki. W tym czasie nagrzewamy piekarnik do temp. 180C. Wkładamy blaszkę z ciastkami i pieczemy około 10- 15 min.
Wyszło pięknie i smacznie! Świetna zabawa z dziećmi, zachęcam. 




Smacznego!

Zapraszam na zakupy do MY GIFT DNA , niebawem DZIEŃ MATKI!!!



26 komentarzy:

  1. Uwielbiam produkty z MyGiftDNA :) Mam od nich sporo rzeczy, a ostatnio dostałam kubeczki na lemoniadę z grawerem <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Te ciastka wyglądają pięknie z tym grawerem. Trzeba będzie sobie taki wałek sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a wałek polecam, jest naprawdę solidnie wykonany.

      Usuń
  3. Też mam te wałki, są naprawdę świetne. Ciasteczk wychodzą pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. te wałki sa super, sama na nie ostrze zęby

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne te ciasteczka ci wyszly

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie piękne ciasteczka! Muszę sobie sprawić takie wałki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie wyglądają te ciasteczka - wałki z MyGiftDNA robią robotę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zjadłabym takie ciasteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzbanek mam i jest super a nad tymi wałkami też się zastanawiałam może następnym razem zakupię.

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie ciasteczka chętnie zrobię tylko nie mam jeszcze tego wałka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mają bardzo ciekawą ofertę w swoim sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Te wałki są prze-genialne! Musze sobie sprawić!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam te walki i z checia wyprobuje przepis

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam również takie wałki. Dzieciaki uwielbiają jak robię ciasteczka. Ja mam wzór: serduszka, kropeczki i gwiazdki. Teraz zamawiałam prezent na Dzień Matki i oczywiście wybrałam MGDna

    OdpowiedzUsuń
  15. Takie wałki są bardzo ciekawym rozwiązaniem. Efekt jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię ten sklep i ostatnio zamówiłam tam grawerowane ręczniki :) Zabieram przepis naa te ciasteczka

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciasteczka nie muszą być ładne, a smaczne, ale w tym wypadku... Szkoda byłoby mi ich jeść. Pięknie są wykonane :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Te wałki świetnie się prezentują. Zamówię dla Antosia. Będzie miał frajdę robiąc ze mną ciastka.

    OdpowiedzUsuń
  19. Mniam, muszę sobie zrobić takie ciasteczka. Bardzo podobają mi się te wałki, zresztą wszystko z tego sklepu jest warte uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbia takie dodatki kuchenne. bardzo fajnie te ciasteczka wyszły.

    OdpowiedzUsuń
  21. Pyszne muszą być te ciasteczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. właśnie o to mi chodziło, o znalezienie inspiracji na nietypowy grawer laserowy i znalazłam wałki :D wiedziałam że przeglądanie twoich przepisów mi się do czegoś przyda i teraz mam świetny pomysł na prezent dla Mamy :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 RADOŚĆ KIPIĄCA UŚMIECHEM , Blogger