kwietnia 24, 2018

Guma mentos pure fresch - kampania streetcom.

Parę tygodni temu dostałam się do testów na stronie Streetcom nowych gum do żucia MENTOS.
Do testowania otrzymałam wariant miętowy i owocowy - Tutti frutti. To kieszonkowa wersja gum w rolce którą warto zawsze mieć przy sobie... na uczelni, w pracy, między zajęciami, po posiłku czy po prostu w wolnej chwili. Kto nie lubi gum? ja zawsze mam je przy sobie. 



Gumy Mentos pure fresch to chrupiące  drażetkowane gumy z płynnym nadzieniem o intensywnym smaku który utrzymuje się dosyć długo podczas żucia. 




Gumę można kupić w 4 wariantach,
Fresh mint
Spearmint
Lime mint
Tutti frutti




Sam wybierz swój smak i ciesz się długim orzeźwieniem i świeżością uwalniającą się podczas żucia.

#Mentos #MentosPureFresh #EksplozjaŚwieżości #gumadożucia #mentosmagumy

Ja już wybrałam! 

Miłego dnia! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 RADOŚĆ KIPIĄCA UŚMIECHEM , Blogger