lipca 06, 2018

Babeczki chałwowe

Dziś tak szybko do Was wpadam z pysznym przepisem. Wakacje w pełni, ja leniuchuje i ładuje akumulatory na kolejne miesiące a Wy jak spędzacie czas?

Babeczki szybkie i smaczne, polecam!


Składniki;
25 dag mąki pszennej
2 jajka
10 dag cukru
12 dag gęstego jogurtu
60 ml oleju
1 łyżeczka proszku do pieczenia
15 dag chałwy ( ja dałam klasyczną)
szczypta soli
 
Przygotowanie;
W jednej misce mieszamy ze sobą jajka, jogurt, olej i cukier. Dokładnie mieszamy. W  drugiej mieszamy sól, mąkę i proszek do pieczenia. Zawartość obu misek mieszamy ze sobą ale nie za długo tylko do połączenia składników. Chałwę kroimy w drobną kostkę i dodajemy na samym końcu, delikatnie mieszamy. Przekładamy do foremek do 3/4 wysokości. Pieczemy około 20 min. 
 
Możemy posypać cukrem pudrem. 


Smacznego!


15 komentarzy:

  1. Wyglądają bardzo apetycznie! Muszę wypróbować przepis <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam smak chałwy więc wielkie dzięki za przepis chętnie go wypróbuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam babeczki ❤ w sumie już dawno nie robiłam, więc czas nadrobić :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam babki, kojarzą mi się z Wielkanocą.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny przepis, szkoda że nie mam foremek do takich babeczek

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja teściowa uwielbia chałwę, więc przy jakiejś okazji na pewno upiekę jej te babeczki :) Dodaję przepis do zakładek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ojej smaka tylko mi narobisz, no pysznie wyglądają. Musze spróbować upiec je

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałam ostatnio o cieście chałwowym i zastanawiałam się czy nie zrobić. Babeczki brzmia lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo proste do zrobienia😊 pycha😊

    OdpowiedzUsuń
  10. mniam wygląda to super, chyba jutro piekę

    OdpowiedzUsuń
  11. O super! Mam ochotę na takie słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale smakowicie wyglądają, musze kiedyś wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja chałwy nie lubię, ale zrobię mężowi :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 RADOŚĆ KIPIĄCA UŚMIECHEM , Blogger