czerwca 28, 2018

Dezodorant do stóp - Deofeet z drogerii Wispol.

Dzisiaj przychodzę do Was z postem kosmetycznym. Od jakiegoś czasu upały lekko ustąpiły ale przecież to kwestia czasu. Będąc na spotkaniu blogerek w Rzeszowie otrzymałam od drogerii Wispol upominek w postaci dezodorantu do stóp. Szczerze mówiąc jest to moje pierwsze podejście do tego typu kosmetyku, nigdy wcześniej nie używałam dezodorantów do stóp. 
I powiem Wam że jestem bardzo mile zaskoczona. 
Dezodorant to marka DEOFEET jak już wspomniałam wcześniej z DROGERII WISPOL,
To tradycyjne kosmetyk w sprayu o pojemności 150ml. 

To dezodorant o potrójnym działaniu. Likwiduje problem nieprzyjemnego zapachu stóp, ogranicza potliwość i działa antybakteryjnie.  
Zapach jest bardzo przyjemny, mnie kojarzy się z zapachem bzu. Po użyciu stopy są przyjemnie ochłodzone i odświeżone. Zazwyczaj stosowałam go do odkrytych butów, wtedy moje stopy były lekkie i świeże.  Aby uzyskać lepszy efekt zaleca się aby dezodorantem spryskać buty które zakładamy ;-).
Mnie kosmetyk odpowiada, radzi sobie z moim problemem do około 8 godzin. Ale zdaje sobie sprawę ,że u każdego z nas będzie miał inne działanie.
Ja na pewno kupie kolejne opakowanie, tym bardziej, że upały dopiero przed nami. 

Od drogerii otrzymałam też próbki kosmetyków do włosów widocznych na zdjęciu. 
A Wy używacie kosmetyków tego typu? W drogerii możecie również zamawiać przez internet. To takie udogodnienie dla osób które nie mają czasu robić zakupów w stacjonarnych sklepach w których nie jednokrotnie ograniczają nas godziny otwarcia. 

Polecam! 





21 komentarzy:

  1. Na szczęście nie mam większych problemów ze stopami, więc nie stosowałam jeszcze takich dezodorantów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niektórym osobom taki dezodorant jest bardzo potrzebny. Ja na szczęście nie mam tego typu problemów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ani sklepu, ani firmy nie znam. Stosuję mało kosmetyków do stóp.

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealne na zbliżające się upały :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. o cos dla mnie, lubie takie gadzety do stóp

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie produkty i często po nie sięgam. Tego akurat nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  7. nie znam tego kosmetyku, ale bedzie w sam raz na tegoroczne upały

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja na szczęście nie mam dużego problemu ze stopami i nie kupuję takich rzeczy, ale na lato super sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię robić zakupy przez neta, ale nie znam marki

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje stopy się nie pocą i nigdy nie stosowałam takiegi dezodorantu

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja raczej nie mam potrzeby stosowania takich kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie stosowałam takich dezodorantów :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrze, że się sprawdza. Ja nie potrzebuję tego typu produktów, ale zawsze warto wiedzieć, po jaki produkt sięgnąć w razie potrzeby.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja na szczęście nigdy nie musiałam używać takich produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. W upalne dni taki produkt jest zbawiennym.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja akurat nie mam tego problemu, ale mamy firme brukarska, wiec moj maz chodzi caly dzien w roboczych butach i chetnie u niego przetestuje ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo przydatny kosmetyk podczas upałów. Niektórzy niestety o tym nie pamiętają.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam marki, ale ciekawy produkt.

    OdpowiedzUsuń
  19. Moj maz uzywa tego typu produktów

    OdpowiedzUsuń
  20. Mój mąż ma milion dezodorantów, które mu się średnio spisują. Ciekawe czy ten by pomógł.

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi taki dezodorant nie jest zbytnio potrzebny :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 RADOŚĆ KIPIĄCA UŚMIECHEM , Blogger