stycznia 07, 2016

Ciasteczka kokosanki.

Jakiś czas temu przepis na te ciasteczka znalazłam w internecie. W komentarzach pod nim czytałam, ze są pyszne, ze to smaki dzieciństwa ...
Pomyślałam, dziwne - przecież ja nigdy ich nie jadłam!
Postanowiłam je w końcu wypróbować i stwiedzam, ze moje smaki dzieciństwa są zupełnie inne ...


Składniki;
2 jajka
15 dag cukru kryształu
20 dag wiórków kokosowych
2 łyżki kakao
 
 
Przygotowanie;
Białka ubić na sztywną piane, następnie dodawać cukier. Powoli łyżeczka po łyżeczce aby dokładnie się rozpuścił. Następnie dodajemy żółtka nadal miksując. Na samym końcu wsypujemy wiórki kokosowe i delikatnie mieszamy. Masę można podzielić na dwie części i do jednej dodać kakao.
Na blachę wyłożoną papierem wykładamy łyżką małe ciasteczka.
Piec około 15 min. w 170 C. Z blaszki zdejmować dopiero gdy ostygną. Wcześniej mogą się pokruszyć.





Smacznego!



4 komentarze:

Copyright © 2016 RADOŚĆ KIPIĄCA UŚMIECHEM , Blogger