marca 08, 2016

Konkurs czyli mała rozdawajka! - Wyniki!

Witajcie!
Jakiś czas temu napisałam na fb. iż planuję małą rozdawajkę!
Dziś Dzień Kobiet więc myślę, że data jest idealna! A zatem -  nagrody są trzy. Nie będzie miejsc bo i nie będzie jakiegoś szczególnego zadania w które musicie się wyjątkowo zaangażować. Sami wybierzecie sobie nagrodę którą chcecie.
Ale może po kolei.
W ubiegłym roku kilka dni spędziłam w Zakopanem, sami wiecie że Góralki kuszą, namawiają, zachwalają  aby robić zakupy. Oczywiście góralskie przedmioty są piękne ale nie do końca wszystkie przydatne. To czym chce się z Wami podzielić uważam jest jak najbardziej przydatne, czy mam racje?
Takie jest moje zdanie , ale ocenić musicie sami!
Przedmioty leżą nie używane, ja z nich nie korzystam a Wam mogą się przydać.

1. Pierwszy upominek to koszulka na grubych ramiączkach (czarna) z góralskim akcentem w postaci serca. Rozmiaru koszulki nie znalazłam ani na metce ani nigdzie indziej ale jak na moje oko to S.
Na mnie niestety za mała ;-(





2. Drugi upominek to śliczny kubek. Po jednej stronie zilustrowana jest Polska , po drugiej zaś Zakopane. Fajna pamiątka, ja kupiłam kilka więc jeden mogę oddać.





3. Zaś trzeci upominek może ucieszyć dzieci, chociaż nie tylko! Na nagrodę składają się dwa długopisy ( czarny i niebieski) oraz trzy ołówki. A wszystkie przybory mają prześliczne figurki oczywiście o tematyce góralskiej.




No cóż - jednym upominki mogą wydać się atrakcyjne innym trochę mniej. Tak czy inaczej będzie mi bardzo miło jeśli weźmiecie udział w zabawie!

Zadania nie ma żadnego ( nie musicie piec, gotować, fotografować itd.) 
Jednak będzie mi bardzo miło jeśli;
1.Polubicie fanpage bloga "Radość kipiąca uśmiechem"
2. Udostępnicie post z "konkursem" na fb.
3. W komentarzu pod "konkursowym" postem na fb. napiszecie który upominek wybieracie.

ps. Góry to coroczne miejsce w którym bywam, a Ty gdzie lubisz wypoczywać?! z wielką przyjemnością poznam takie miejsca, może i ja je odwiedzę!? możesz też wrzucić zdjęcie w komentarzu, ale nie jest to warunek obowiązkowy.


To by było chyba na tyle!
A zatem który upominek wybierasz?



W zabawie jedna osoba może otrzymać tylko jeden upominek.
Zabawa trwa od dzisiaj czyli 08,03,1016 do 16,03,2016.(środa) do godz. 00,00.
Do dwóch dni od zakończenia zabawy podam wyniki tutaj na blogu. Zwycięzcę wybiorę ja.
Upominki wysyłam tylko na terenie Polski ale oczywiście osoby które mieszkają za granicą mają rodzinę w Polsce, prawda?! ;-)
Na dane adresowe będę czekać na fanpagu bloga, proszę je wysłać w wiadomości prywatnej.

Miłej zabawy! no i wszystkiego najlepszego kobietki w dniu naszego święta!!!


                                             Wyniki!!!


Rozdawajka już dobiegła końca, nie ukrywam, że spodziewałam się większego zainteresowania! ale no cóż, bywa i tak. Zdaję sobie sprawę że nagroda nie należała do tych z górnych półek ale mimo to dziękuję tym osobom które pofatygowały się i odwiedziły mojego bloga który to dopiero raczkuje w blogosferze , ale mam nadzieję że z dnia na dzień będzie coraz lepiej!
Nie będę się rozpisywać - napisze tylko że na dane adresowe czekam na fb. Wysyłajcie je w wiadomości prywatnej.
A zatem ;

Zestaw numer 1 wysyłam do ; Anita Joskowska.
Zestaw numer 2 ; Beata Sudoł - Kochan.
Zestaw numer 3 ; Karolina Gałan.

Gratuluję i czekam na adresy - w poniedziałek wybiorę się na pocztę ;-)

Miłego dnia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 RADOŚĆ KIPIĄCA UŚMIECHEM , Blogger