listopada 16, 2020

Sklep Schronisko Smaków - Magda Gessler - moja opinia.

 Witajcie kochani!

Dziś zapraszam Was na zakupy. Święta już tuż, tuż... Pandemia przybrała siły, więc zakupy online to coś co w dzisiejszych czasach powinniśmy sobie ogromnie cenić. Sklepy prześcigają się w doborze asortymentu czy promocjach które w rzeczywistości z promocjami nic wspólnego nie mają. 
Sklep o którym dziś mowa to Schronisko smaków - Magdy Gessler. Nie musze mówić, że kupicie w nim produkty z najkrótszym składem jaki tylko jest możliwy. Restauratorka ceni sobie naturalne produkty i ogromną wagę przykłada do wszystkich gotowych dań, czy półproduktów które wychodzą z jej sklepu. Asortyment jest ogromnie bogaty. Możemy kupić świeże wędliny, sery górskie a także importowane, przetwory, dżemy, konfitury, soki czy syropy a nawet świeże pieczywo. Przyprawy, wino, nalewki, suszone owoce, oliwy, marynaty oraz wiele produktów włoskich.
Więc mówiąc krótko, bez wychodzenia z domu możemy zorganizować każdą uroczystość. To czym chcemy poczęstować bliskich wkładamy do koszyka a kurier przyniesie pod drzwi, czyż to nie jest udogodnienie w dzisiejszych czasach?!
Ja ostatnio miałam okazje przetestować kilka produktów z tego właśnie sklepu i powiem szczerze, nie zawiodłam się. 




Dzięki uprzejmości sklepu mogłam przetestować syrop z malin, pigwę idealną do herbaty, zakwas buraczany który będzie wyśmienicie pasował do barszczu wigilijnego. 



Zajadałam się także kapustą z grzybami to gotowe już danie, które podaje się w restauracji Magdy Gessler. Skład produktu jest mega krótki, kapusta kiszona, kilka rodzajów grzybów, przyprawy, woda... i w zasadzie to wszystko. Smakuje świetnie. Kto był w restauracji to wie. Ja przejeżdżałam kilka razy obok, ale albo pora nie odpowiednia, albo brzuch pełny. Następnym razem na pewno tam wstąpię...


W sklepie można też kupić naturalne, świeżo wypiekane ciasteczka owsiane z żurawiną  lub też bez dodatków. Ale oprócz polskich smakołyków, sklep oferuje także produkty włoskie. Ja zajadałam się małymi włoskimi ciasteczkami, które świetnie sprawdzają się w towarzystwie kawy bądź herbaty. To małe sucharki z dodatkiem migdałów. Jadłam je pierwszy raz, ale na pewno nie ostatni. 
Ich nazwa włoska to Cantuccini. 




Te jak i wiele innych produktów znajdziecie w sklepie internetowym spiżarnia schronisko smaków do którego serdecznie Was zapraszam. 



A zatem, udanych zakupów.

1 komentarz:

Copyright © 2016 RADOŚĆ KIPIĄCA UŚMIECHEM , Blogger