listopada 22, 2020

Wielka gramatyka języka włoskiego z ćwiczeniami. Recenzja książki.

 Jak to mówią człowiek uczy się całe życie. I teraz kiedy moja edukacja szkolna zakończyła się dawno temu, stwierdzam, że to prawda. Zauważyłam też inną rzecz, że w dzisiejszych czasach jest tyle pomocy naukowych, książek, płyt i innych cudów, że nauka samodzielna  w domu jest jak najbardziej możliwa. 
Możliwa i owocna. Aby sprawdzić swoją wiedzę mamy dostęp do ćwiczeń i innych książek pomagającym nam w tym. O czym mówię? Dziś na tapetę wzięłam język włoski. Włochy miały być celem naszych tegorocznych wakacji. Pandemia pokrzyżowała nam plany jednak ja nie zrezygnowałam z nauki języka. Głównie chodziło mi o poznanie kilku zwrotów, kilku słów dzięki którym można się w jakiś sposób porozumieć. Zapytać o drogę czy chociażby zamówić kawę. Dla mnie to już bardzo dużo. I dziś przyszła pora sprawdzenia moich umiejętności, pomaga mi w tym świetna książka - Wielka gramatyka języka włoskiego z ćwiczeniami.  Nie powiem, że było łatwo. Ta książka to już wyższa szkoła ... ale ja się nie zrażam i zamierzam nadal pogłębiać swoją wiedzę w domowych warunkach. 



Książka zawiera ponad 220 ćwiczeń z kluczem odpowiedzi, omówienie wszystkich zagadnień gramatycznych od poziomu początkującego do zaawansowanego. A na końcu testy podsumowujące. Książka ma 26 rozdziałów. Kompendium  gramatyczne zawiera ponad 220 ćwiczeń o różnym stopniu trudności. Zaś na końcu podręcznika znajduje się klucz odpowiedzi do ćwiczeń oraz praktyczne tablice koniugacyjne. 




Jeśli i wy postanowiliście się w domowym zaciszu pouczyć języków, polecam - bo to świetna sprawa. Wiele innych książek pomagających w nauce języków obcych możecie zamówić na stronie księgarni internetowej Taniaksiążka.pl.
Książka przyda się także uczniom którzy akurat wybrali ten język, zapewne nie będą zawiedzeni. 

Tytuł; Wielka gramatyka języka włoskiego z ćwiczeniami.
Autor; Anna Wieczorek, Aleksandra Janczarska
Wydawnictwo; Edgard
Oprawa; Miękka
Ilość stron; 370 sron
Rok wydania; 2020 rok.





Owocnej nauki ;-)
Ciao!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 RADOŚĆ KIPIĄCA UŚMIECHEM , Blogger