grudnia 30, 2015

Jabłkowe chipsy.

Witajcie po świętach!
Jak samopoczucie? zapewne najedzeni, nasyceni rodzinnymi spotkaniami - i o to chodzi!
Jak Święta to Święta!
Dziś mam dla Was chipsy jabłkowe, takie do pochrupania przed tv albo po prostu jako zdrowa przekąska w ciągu dnia!



Składniki;
6 jabłek
cynamon (opcjonalnie)
przyprawa do deserów w młynku (opcjonalnie)

Przygotowanie;
Jakiś czas temu temu w jednej sieciówce kupiłam suszarkę do grzybów i owoców. Jako,ze grzybów w tym roku było na lekarstwo postanowiłam urządzenie spożytkować do przygotowania innych smakołyków.
Suszarka ma 5 sit suszących więc aby żadne się nie zmarnowało i nie stało puste na każde poukładałam jabłka. Które wcześniej umyłam, następnie wykroiłam gniazda nasienne drylownikiem do jabłek i pokroiłam na plastry grubości około 2-3 mm.
Tak przygotowane urządzenie włączamy (w instrukcji dokładnie pisze jaki czas potrzebują dane warzywa czy owoce) Ja swoje chipsy suszyłam około 12 godzin. Suszarkę nastawiłam na noc, oczywiście można suszyć krócej ale ja chciałam aby to były chrupiące chipsy, takie które możemy kupić w większości sklepów pakowane w malutkich opakowaniach.
Po tym czasie chipsy są chrupiące i jaaakie smaczne!
Dodatkowo można delikatnie posypać je przyprawami. Cynamonem lub innymi mieszankami. W zależności od tego jakie przyprawy lubicie. Jednak moim zdaniem najlepiej smakują solo!





Smacznego!




2 komentarze:

  1. Uwielbiam takie chipsy choć sama wybieram te bez cynamonu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry wybór, ja też wole właśnie te same, bez niczego! ;-)

      Usuń

Copyright © 2016 RADOŚĆ KIPIĄCA UŚMIECHEM , Blogger