stycznia 02, 2022

Eliksir w butelce czyli przepis na wystrzałową imprezę!

 Witajcie w Nowym Roku! 

Ależ ten czas szybko nam ucieka, ale nie ma się co oglądać za siebie tylko kroczyć do przodu z podniesioną wysoko głową. 

Czas imprez chwilowo mamy za sobą, ale czy na pewno? Karnawał posiada wiele możliwości więc dziś zapraszam Was na wpis który umili Wam zdecydowanie ten radosny i szalony czas. 
Kto nie lubi w domu poczuć się jak w najlepszym koktajl barze? Dzięki Eliksirom w butelce będzie to jak najbardziej możliwe. To nic innego jak syropy barmańskie które podkręcą smak drinków alkoholowych a także dla młodszych wielbicieli lemoniady także tych bezalkoholowych. Eliksiry dostępne są w wielu smakach a możemy je kupić w sklepie internetowym Bee.pl.  Producent eliksirów proponuje również naturalne dodatki do koktajli z naturalnych składników czyli ziół, przypraw a także dodatków dekoracyjnych. 
Przypomnę, Eliksiry to syropy bezalkoholowe, możemy je mieszać z przeróżnymi alkoholami takimi jak wódka, whisky, rum a także z wodą. Dla lepszego efektu wizualnego dodajmy suszone płatki kwiatów albo białko w proszku które sprawia, że po zmiksowaniu drink będzie miał apetyczną piankę. Dla wielbicieli dymnych smaków polecam wiórki które służą do podwędzania kieliszka. 
Czyż to nie jest proste? Bar z prawdziwego zdarzenia w domu, teraz to możliwe! Te dodatki również zakupicie w sklepie Bee.pl











Jedna butelka wystarczy aż na 12 drinków. 
Ja przygotowałam dla córki kolorowy napój oczywiście bezalkoholowy. 
Użyłam wody, eliksir mini basil sour, plasterki cytryny i suszone kwiaty do dekoracji. Dorzuciłam jeszcze kostki lodu i wyszło super. Była zachwycona.
Ja natomiast wypiłam drinka z wódką, dodałam cherry cuba 50ml, wodę i kostki lodu. 
Wystarczy wszystkie składniki ze sobą wymieszać, na końcu dodać suszone kwiaty i kostki lodu. Udekorować owocami i gotowe! 
Smakowało wyśmienicie! 





 No i co? Macie ochotę na takiego pysznego drinka wypitego w domowym zaciszu? 
Jeśli tak, koniecznie wpadajcie do sklepu bee! Oprócz eliksirów i niezbędnych dodatków zrobicie również inne zakupy w szybki i bezpieczny sposób. 

Pozdrawiam! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 RADOŚĆ KIPIĄCA UŚMIECHEM , Blogger