maja 23, 2015

Sałatka z melonem.

Nad tą sałatką nie myślałam za długo, zostało mi pół melona, nie było na niego chętnych więc postanowiłam zrobić sałatke. Wyszło super i pewnie jeszcze wróce do tego przepisu w upalne dni.


Składniki;
1 niewielki melon
1 szkl. ugotowanego ryżu (może teżbyć brązowy)
1 peczek rzodkiewek
kilka pomidorów koktajlowych
pół papryki
pół puszki kukurydzy
sos;
sok z jednej cytryny
sól, pieprz,
Melona przekroić na pół, wyjąc pestki i wydrążyć  miąższ za pomocą łyzki do melona. Rzodkiewke pokroić w plastry, pomidorki  przekroić na pół, paprykę w kostke a kukurydze odsaczyc. Wszystkie składniki połaczyc i zalac sosem.

 Sałatke najlepiej zrobić tuż przed podaniem, ponieważ melon puszcza bardzo dużo soku. Ja osobiście nie lubie takiej "ciapy" więc podałam od razu ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 RADOŚĆ KIPIĄCA UŚMIECHEM , Blogger