grudnia 07, 2018

Korzenne ciasteczka z grawerem oraz świąteczne prezenty ze sklepu MY GIFT DNA.

Grudzień to czas obdarowywania prezentami. Mikołaj, Aniołek, Gwiazdor i nie wiem kto jeszcze,  krążą praktycznie cały miesiąc aż do Nowego Roku! Sprawiając przyjemność podarkami i tym małym i tym dużym. O ile z tymi małymi co do wyboru prezentu nie mamy zazwyczaj kłopotów, bo przecież dzieci piszą listy do Swiętego , o tyle z dorosłymi już mamy problem. Bo co kupić mamie, babci, dziadkowi czy koleżance?? I tutaj jak zwykle z pomocą przychodzi sklep MY GIFT DNA.
Tutaj znajdziemy prezent dla każdego i to w dosłownym tłumaczeniu. Firma specjalizuje się w prezentach personalizowanych a to dodatkowo podnosi wartość prezentu!
Niebawem Wigilia, czas z rodziną, wspólne świętowanie przy stole a następnie wręczanie i rozpakowywanie wymarzonych prezentów!
Myślę, że pomysłowe prezenty z inicjałem, imieniem czy innym grawerem będą strzałem w dziesiątkę!
Ja zamówiłam coś co zawsze sprawia mi radość, a mianowicie akcesoria kuchenne.


1. Drewniana deska w serduszka.
Bambusowa deska do krojenia w wymowne serduszka to bardzo praktyczny prezent. Na jednym z nich możemy wygrawerować inicjały osoby dla której jest ona przeznaczona. 


Każda deska jest w rozmiarze 25 x 32.5 cm i jest wykonana ze sprasowanej trawy bambusowej, dzięki czemu nie ma dwóch identycznych desek. Trawa bambusowa jest bardzo dobrym materiałem na deski do krojenia. Zalety to ; 
- wysoka wytrzymałość, na poziomie litego drewna bukowego
- niski poziom chłonięcia wody, dzięki czemu jest szybkoschnąca
- posiada właściwości likwidujące bakterie
Każda deska wykonywana jest indywidualnie na zamówienie  w związku z czym nie dostaniemy takich samych...
Firma pracuje na  laserze firmy Trotec Laser - najlepszej w Europie. Grawer techniką laserową ułatwia wykonanie bardzo szczegółowego wzoru i najmniejszych elementów z ogromną starannością!
Grawer jest bardzo dokładny i trwały dzięki czemu nie zostaje zniszczony w trakcie użytkowania. 


2. Kolejna rzecz to zestaw 3 mini wałków z grawerem.
Tym razem wybrałam iście afrykańskie wzory. 


Wałki wykonane są z bukowego drewna. Są lekkie, poręczne a ciasteczka z zabawnymi wzorami znikają za szybko. Szczególnie kiedy dorwą się do nich dzieci! 
Na wałkach możecie też wygrawerować swój tekst. Wałki sprawdzą się także na masie cukrowej, marcepanowej czy glinie. 
Wybór wzorów jest bardzo duży. Ja mam już kilka tej firmy i sprawdzają się świetnie. Więc jak najbardziej Wam je polecam. Na prezent idealne! 

3. Kartka świąteczna z własnym zdjęciem. 

Kto by nie chciał dostać kartki świątecznej ze zdjęciem np. wnuczki czy córki? bardzo miła niespodzianka, nie myślicie? Babcia będzie zachwycona gdy otrzyma kartkę świąteczną ze zdjęciem wnuczki!
Po rozłożeniu kartka ma wymiary 26x19cm. 
Kolory wychodzą bardzo realistycznie a zamówienie realizowane jest mega szybko. Jeśli zamówicie paczkę do godz. 14,00 danego dnia, następnego pnia przesyłka jest u Was! 
Każdy zapominalski i spóźnialski zdąży ze swoim prezentem na czas. 
Jak dla mnie takie pomysły prezentowe to  bomba!


A Wam się podobają moje propozycje? 
Dajcie znać w komentarzu!

A na deser zostawiam Wam przepis na korzenne ciasteczka z grawerem. 

Składniki;
25 dag mąki pszennej
10 dag cukru pudru
10 dag masła
1 jajko

1 łyżka przyprawy do piernika
1 łyżeczka kakao
1-2 łyżki zimnej wody

Przygotowanie;
Wszystkie składniki należy ze sobą połączyć i zagnieść ciasto. Jeśli z jakiegoś powodu mamy trudności w zagnieceniu, dolewamy odrobinkę wody. Zagniecione ciasto zawijamy w folię spożywczą i wkładamy na około 1 godz. do lodówki. Po tym czasie ciasto wałkujemy zwykłym wałkiem na grubość ok 4 mm. a następnie przejeżdżamy wałkiem z grawerem. Przed wałkowaniem podsypujemy ciasto mąką aby nie przywarło do stolnicy. Wycinamy ulubione kształty. Ciastka układamy na wyłożonej papierem blaszce i wkładamy je na kilka minut do lodówki. W tym czasie nagrzewamy piekarnik do temp. 180C. Wkładamy blaszkę z ciastkami i pieczemy około 10- 15 min.
Wyszło pięknie i smacznie! A zapach obwieszcza, że święta tuż tuż… 



Smacznego i zadowolenia z prezentów! 

8 komentarzy:

  1. Fajne, że dałaś przepis, pewnie kiedyś go wypróbuję. Mówię - kiedyś, bo na ten rok już mamy zaplanowane ciasta na święta.
    Wałeczki dają bardzo ładne wzorki na ciasteczkach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wałki z wzorami mi się bardzo podobają, można robić nimi fajne ciasteczka i nie tylko

    OdpowiedzUsuń
  3. Wałki z grawerem są świetne ! Szkoda że tak późno je zauważyłam bo na święta byłyby w sam raz 😉

    OdpowiedzUsuń
  4. Te wałki są cudowne, chętnie bym sobie taki sprawiła! A korzenne ciasteczka znakomicie pasują do indyjskiej herbaty z imbirem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam te walki już u kogoś ma blogu. Bardzo mi się podobają i chętnie je kupię.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham wszystko co korzenne :-) Ale te wałki z wzorkiem to rewelacyjny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę wypróbować Twój przepis, choćby dlatego, że też mam te wałki. Zgadzam się z Tobą, mają oni fantastyczne pomysły na prezenty.
    Obserwuje, pozdrawiam i zapraszam do mnie. :)
    https://akilegna-kib.blogspot.com/2018/12/blogmas1-winter-skin-hair-and-body-care.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Te ciasteczka wyglądają pysznie :) Też zawsze pieczemy na święta ciasteczka :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 RADOŚĆ KIPIĄCA UŚMIECHEM , Blogger