października 28, 2018

Rafa koralowa - recenzja... Nasza księgarnia.

Próbuję sobie przypomnieć ile bajek przeczytała mi mama kiedy byłam dzieckiem... i wiecie co, moja pamięć zawodzi. Z najmłodszych lat znalazłam może 2 albo 3 książeczki z bajkami, więc teoretycznie to te bajki mogła mi czytać mama. Ale przecież kiedyś były inne czasy, wiadomo... Dziś za to ciężko się zdecydować na tą jedną , ba... ciężko się zdecydować na kilka! półki w księgarniach uginają się pod ciężarem pięknie wydanych i oprawionych książek dla dzieci. 
Dziś mam cos dla tych najmłodszych. 
Rafa koralowa to tekturowa książeczka z wydawnictwa Nasza księgarnia. 
Przeznaczona jest dla najmłodszych dzieci, które to dopiero poznają otaczający nas świat także ten podwodny. 


W ciepłym pisku właśnie z jajek wykluły się małe żółwiki. Muszą pokonać szeroką plażę aby dostać się do morza, w jego falach spędzą całe swoje dorosłe życie.
Napotykają na rafę koralową wśród której spotykają  mnóstwo zwierząt.
Dzieci poznają różne gatunki ryb, krewetki, kraby czy rozgwiazdy... 



Ta książka służy nie tylko do czytania , lecz także do oglądania i opowiadania. Na każdej stronie znajduje się polecenie aby znaleźć np. rybki które czyszczą żółwiki, albo krewetki w rafie koralowej... dzięki temu dzieci zapamiętują nazwy stworzeń, ćwiczą spostrzegawczość a dodatkowo kreatywność. Podczas jesiennych wieczorów z instrukcją zawartą w książce możemy wspólnie zrobić małego żółwika, rafę koralową czy własne akwarium. 
W środku znajduje się też mapa świata a na niej zaznaczone miejsca w których są rafy koralowe. 
Jednym słowem, nauka przez zabawę. 


Książka ma format A4. Wszystkie strony są tekturowe. 

Tytuł; Rafa koralowa.
Autor; Katarzyna Bajerowicz.
Ilustracje; Katarzyna Bajerowicz.
Wydawnictwo; Nasza Księgarnia.
Ilość stron; 28 stron.
Oprawa ; twarda


Polecam! Idealna na długie jesienne wieczory! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 RADOŚĆ KIPIĄCA UŚMIECHEM , Blogger