czerwca 02, 2020

Makaronowe muszle z szynką i pomidorami oraz moja opinia o internetowym sklepie Bee.pl

W ostatnim czasie zapewne nie tylko ja korzystam częściej z robienia zakupów przez internet. Zmusiła nas do tego nie tylko wygoda, ale także bezpieczeństwo. Ja całkiem niedawno odkryłam sklep ze zdrową żywnością, chemią kosmetyczną, zabawkami, książkami, suplementami diety… ogólnie mówiąc kupimy tam wszystko co jest nam potrzebne. Mowa tutaj o sklepie internetowym Bee.pl
W moich zamówieniach zawsze znajdują się makarony. No nic nie poradzę, ze mam hopla na ich punkcie. Im dziwniejsze kształty i kolory tym bardziej są przeze mnie pożądane. I tak też było i tym razem. 


Oprócz włoskich makaronów zakupiłam także napój jaglany, który świetnie zastąpi mleko krowie, to idealny produkt dla osób które są na diecie bezglutenowej. W związku z tym, że ograniczam wyjścia do sklepów stacjonarnych do minimum, zrobiłam też  zapasy kosmetyków, m.in. żele pod prysznic, peeling do ciała, mokre chusteczki a także mydło do rąk dla dzieci. Na te ostatnie produkty ostatnio jest największe zapotrzebowanie i nie mogłam ich pominąć...
Atutem sklepu jest to, że wszystkie potrzebne produkty można kupić w jednym miejscu, a dodatkowo są to produkty wysoko wyselekcjonowane, zdrowe i naturalne! Osobiście jestem bardzo zadowolona z obsługi a także asortymentu sklepu, bardzo  Wam go polecam. Szybko, sprawnie i bezpiecznie! 








Mając już w kuchni te wszystkie wyśmienite makarony przygotowałam pyszne i szybkie danie w stylu włoskim.
Chcecie przepis?




Makaronowe muszle z szynką i pomidorami.

Składniki;
30 dag makaronu Bartolini muszle 
20 dag szynki drobiowej
1 puszka pomidorów bez skóry ( 300ml)
2 małe czerwone cebule
natka  pietruszki
ok. 5 łyżek startego żółtego sera
sól i pieprz do smaku
oliwa z oliwek
1 łyżeczka suszonego oregano
1 łyżeczka miodu

Przygotowanie;
Na rozgrzaną patelnię wlać ok 3 łyżek oliwy i dodać pokrojoną w cienkie paski szynkę. Gdy się  zeszkli przełożyć do miseczki. Następnie na tę samą patelnię, dodać kolejne 2 łyżki oliwy i wrzucić pokrojoną w piórka cebule. Następnie do malaksera przelać pomidory z puszki, zmiksować na pulpę. Dodać do przyrumienionej cebuli. Makaron w między czasie ugotować według instrukcji na opakowaniu. Do sosu dodać oregano, doprawić do smaku solą oraz pieprzem. Dodać miód, wymieszać i gotować około 15 minut na małym ogniu. Kiedy sos będzie już gotowy, wrzucamy szynkę, starty ser oraz makaron. Delikatnie mieszamy. Posypujemy natką pietruszki. 
Podajemy! 
Smacznego! 


Wpis powstał we współpracy ze sklepem Bee.pl

1 komentarz:

  1. U mnie makarony to podstawa jadłospisu:) Uwielbiam je, a do tego ich przygotowanie nie trwa długo.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 RADOŚĆ KIPIĄCA UŚMIECHEM , Blogger